You're just a beautiful mistake..!

Godmorgon, ska snart hoppa in i duschen& sen fixa mig sitter med one piece'n och lyssnar på dubstep, funderar på att gå ut och ta en promenad med hunden eller nått, känns som att det var ett tag sen!
& imorgon är det skola igen , längtar inte ett dugg, skulle kunna tänka mig att vara ledig nu resten av det här året (a)
vill verkligen inte men men ganska skönt att börja vända tillbaka dygnen så att allt blir som vanligt igen!
Igår va min pappa här också, var grymt kul att få prata med honom känns som att det var ett tag sen så det var jätte trevligt, satt och pratade om det mesta och mycket om i sommar, längtar som jag vet inte vad tills i sommar, ska ju vara i skansholmen hela sommaren med familjen, ska faktikst bli jätte mysigt!!
Iallafall så ska jag fixa klart mig nu och hoppa in och duscha av mig!
kanske bloggar mera senare , men iallafall ha en bra dag!






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: