When He Lays You Down, I'm Might Just Die Inside..

Sitter just nu och lyssnar hög musik i mina koss hörlurar, eftersom att jag inte kan ha mitt headsett för att jag har hål i den dära pluppen så får inte in dom hahahah.
iallafall så har jag precis ätit mat.
och just nu väntar på ett svar från en person som inte svarat sen i går typ, men men.
Iallafall så fick jag reda på att jag och BÄSTA underbaraste Fanny kanske ska åka kryssning till Tallinn eller Riga när det blir lite varmare wiiiiiiiiiiiiiieee, lääängtar som jag vet inte vad, fy fan va mysigt hihi!!!!!

& Nu funderar på att hoppa in ett varmt mysigt bad med tända ljus och musik hihi.

image description


KOMMENTARER


Fan vad snygg du är! <3

2012-01-13 // 19:33:11

alltid lika fin :)

2012-01-14 // 04:09:44
My Andersson [anderssonmy.blogg.se] ♥ http://anderssonmy.blogg.se/

åh herregud vad söt du är! :o

2012-01-14 // 21:44:42
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: