23 Juli - hemma igen!

sitter just nu i sängen kom typ precis hem, varför jag inte uppdaterat sen i morse är för att jag och min underbara fanny har varit och solat solarium och efter det så ringde jani och ville att vi skulle komma till han, barish , mertsi och adde som satt utan för präntaren så kom dit helt ofrächa och ny solade, sen drog vi in och köpte coola och chocklad, och gick hem för att byta kläder osv. sen drog jag, fanny och barish till tosterö till min och fannys brygga och satt och väntade på mertsi och jani, så kom dom vi drog in till stan igen och sen kom det en massa andra , ja ja inte det roligaste att läsa men men ska inte tröttna ut er för mycket!
men nu blir det sängdags! så bloggar jag förmodligen i morgon! godnatt på er som är vakna än! puss
 
Älskar dig min BÄSTA!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: