4 Juli - Barnvakt

Förlåt att jag inte uppdaterade bloggen igår.
Uppdaterar den idag istället!
 
Gårdagen började med att jag vaknade av att sandor ringer och väcker mig kl.11 för att fråga om jag skulle med och sola på strandbadet. så jag och fanny drog ut med han. sen gick vi in efter typ 2 timmar. och jag kom på att jag skulle vara barnvakt så då va det bara att ligga och vänta på att dom skulle hämta mig, och fanny som var jätte gllig och följde med! :)
så hon och jag var barnvakt åt mina 4 små syskon i åker. Lite jobbigt var det ju men ändå härligt, dom var inte så jobbiga iallafall haha.
Dock blev det lite mycket när vi skulle gå och handla på Ica , herregud, ena ungen vill ha det och den anda ungen ville ha nått annat och den tredje sprang i väg och den fjärde klättrade på hyllorna haha.. vet inte vad jag hade gjort utan världens bästa fanny, som hjälpte mig! :D
kom sedan hem runt 22:30 eller nått sånt liknande och då träffade vi jani, barish, lukas, sebbe och erik ett litet  tag sen drog jag hem och la mig i soffan, helt slut va jag! men sömnproblem hade jag iallafall inte som tur va! ;)
 
( mina bilder vill inte lägga sig rätt, dom går inte att få åt rätt håll, alla bara lägger sig ner? varför? )
 
Här är iallafall några av bilderna sen i går, eftersom att dom inte vill lägga sig rätt så lägger jag inte ut alla bilderna, för jag stör mig så sjukt mycket på det. :(
jaja. bloggar om dagen i ett annat inlägg snart! puss!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: