STHLM- skola & shopping

 
igår var jag som sagt var i stockholm med min älskade mamma, var jätte mysigt, tanken var ju den att vi mest åkte dit för att kolla på min skola, som jag kommit in på, vilket var ricktigt frächt, kunde dock inte gå in me det såg frächt ut det lilla jag såg av den,det speciella med den skolan är att dom bara tar in 30 personer varje år. och jag är 1 av dom det känns helt sjukt! dessutom har skolan praktik utomlans varje år också så det är ju ganska frästande!! dessutom är det mycket textil letioner vilket jag älskar och även så får man gå på massa modevisningar och sånt, gaaaaalet roligt!
från stockholm så blev det några saker som fick följa med mig hem också som mamma köpte år mig! love to her!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: