An Special Person..

behöver verkligen bara skriva av mig, kan inte sova så tänkte att det kan jag väll roa mig nu när jag kollat klart på alla one tree hill som jag har hemma.Åh vad jag älskar den serien helt galet!
iallafall så har jag inte gjort så mycket idag, hade ju bestämt att jag skulle varit med john men det blev visst inte så, men kanske ska träffa honom i morgon vilket blir mysigt!

känns som jag inte bloggat så mycket med det är ganska mycket som händer i mitt liv just nu, inga saker jag dirrekt skulle skriva ut här på bloggen men antar att livet även också måste ha sina nedgångar och uppgångar oavsätt hur jobbigt det är!

Folk försvinner och nya kommer in, men en sak är säkert det finns en ända person som jag verkligen inte skulle klara mig utan, en person som jag varit nära på att mista ett fåtal gånger men det har alltid lös sig i slutet.. men den här gången trodde jag verkligen inte det, och det var på grund av misstag , rykten och allt annat skit!
och den personen är Fanny Amanda Christine Lindberg Thörnblom som varit min allra bästa vän så läge jag kan minnas det har alltid varit hon och jag och jag skulle inte klara det som jag gått igenom under alla dessa år utan henne. hon är den som funnits där i vått och torrt och inte tröttnat på att lyssna på alla mina historier och alla mina ideer som jag har. Hon är den som jag alltid kunnat haft kul med och varit mig själv i alla lägen!
Den tjejen är någonting alldeles speciellt hon är inte som alla andra hon är unik, speciell och helt jävla underbar på alla möjliga sätt.
vi har sätt både dom galna, glada, ledsna och arga sidorna av varandra och delat dom tillsammans.
vi har även gått igenom eld och berg, tröttnat på varandra , bråkat.. men det har alltid funnits där bakom att det är du och jag. Men jag är så jävla rädd att förlora dig för utan dig är det inte den samma.. det är som att någonting saknas.. någonting som jag inte någontin ens tänkt tanken på att gå en dag utan..
och jag skulle göra vad som hellst för att få detta att bli bra igen, tro mig!!
minnerna med denna underbara person kommer inte någon annan människa kunna slå.. det finns inte ens ord hur otroligt många fina underbara minnen vi har tillsammans, minnen som bygger upp mig och som alltid kommer att ha den dära speciella platsen hos mig..
och jag vill verkligen bara att du ska veta hur jävla mycket jag saknar dig och hur sjukt mycket du betyder för mig.. går inte ens att beskriva med ord hur mycket du betyder för mig det är obeskrivligt!
och det ända jag vill är att allt ska bli bra igen.. och att du ska veta vart du har mig och att jag alltid kommer att finnas hos dig i vått och tort , dag som natt, ledsen som glad .. ALLTID!
den speciella platsen du har hos mig kommer aldrig att kunnas ta av någon annan, det är din plats och den är helt reserverad livet ut!
Jag vill att du ska veta vart du har mig och att jag alltid kommer att stötta dig oavsätt vad du bestämmer dig för att göra eller oavsätt situation så kommer jag aldrig låta mig sjunka tillbaka för att hjälpa dig utan jag kommer verkligen klätra upp för berg för att ens få dig att vara glad.
och du vet att hoppar du , hoppar jag.. och jag hoppas att du förstår hur stor del i mitt liv du har och förlorar jag dig förlorar jag mig själv.. jag kommer vara helt borttappad och inte veta vart jag ska gå för du är den som alltid hållt i kartan och hjälpt mig hitta vägarna ut, och jag tänker göra detsamma för dig! om du ger mig den chansen att få göra det.. för det känns som att jag inte riktigt vet vad du vill längre.. men vad du en bestämmer dig för så stannar jag här och väntar eller klättrar med dig!

För vad som än häder har du verkligen förändrat mitt liv, fått mig att öppna nya dörrar jag aldrig visste fans.. du har alltid varit som en syster för mig, vi har bråkat och sedan löst det efteråt.. vi har gråtit och sedan tårkat varandras tårar.. vi har skrattat så vi nästan dött, som systrar och även som bästa kompisar.

och med det här vill jag bara säga att jag älskar dig mer än det finns atomer på hela jorden och du ska veta att det kommer jag alltid att göra!
förlåt för allt dumt som hänt, jag hoppas att du godtar min ursäkt och att denna saga inte tar slut här och nu.. utan får ett lyckligt slut!
jag älskar dig Fanny Amanda Christine Lindberg Thörnblom!


Michelle<3


Du betyder enormt mkt för mig!


alla minnen ;DD haha innan du skulle flytta och vi satt i fönstret och åt köttbullar och lyssnade på rostade bävrar ! hahah <33


tusen minnen till men skulle jah skriva ner alla skulle det ta en evighet<3


 


alla bilder på oss är så sjukt många att jah inte orkar ränka<3


menmen dt jag ville säga var att jg älskar dig


Michelle Tiffany Åhs Svensson !<33


Twilling/syster/bbästakompis/ allt ;D <3


 


Love UU Hunny<333333333333


 


// Fanny §§§





( klicka på bilderna för att se dem större )



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: