Hej bloggen!

har inte haft någon data därför har jag inte kunnat uppdatera på länge, har även utegångsföbud och blev av med telefonen i 2 dagar på grund av en sak, men nu har jag fått tillbaka både telefonen och datan men tyvärr fortfarande utegångsförbud.
har varit med världens bästa fanny dom senaste två dagarna , hon sov hos mig i förrigår till igår, mys.
iallafall så ska jag snart ut och springa i spåret, har bestämt mig nu för att göra det. ska träna bort allt onödigt fett som inte behöver vara där. så ska bli ganska skönt, hoppas bara det inte regnar!
bloggar förmodligen senare. tänkte att jag ska försöka lägga in alla mina bilder på datan så jag kan visa lite bilder här. inte så kul med långa text inlägg utan bilder lixom men men. nu taggar jag ut på en springtur! see yaa! puss

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: