IMORGON SLUTAR JAG NIAN

helt sjukt vad året bara flyger fram, i morgon slutar lilla jag nian och tar mig vidare mot gymnasiet, är sjukt spänd för mina betyg helt sjukt!!
hoppas inte jag blir besviken! idag har vi alla nior på roggeskolan iallafall haft niornas middag på ullhälvs härrgård, de var både 9A & 9B och alla lärare och några gammla lärare kom faktiskt också, mycket trevligt!
fick tre rättersmiddag och drinkar! dagen har iallafall varit toppen!

har faktikst även snackat ut med en old friend som jag inte snackat med på sjukt länge och rätt upp saker och ting, vilket känns så sjukt jävla skönt att bara kunna lägga skuldkänslorna bakom sig och bara fortsätta framåt, känslan är underbar!

har även hunnit firat lite av studenten också efter niornas middag så gick jag och grattade mina två otroligt fina mostrar!!
men nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ta min skönhetsömn, och tagga inför morgon dagen, hoppas eran dag varit lika bra som min, puss och godnatt alla fina!

image descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage description
image description
image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image descriptionimage description
image description
image descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: