19:25

NU har jag fått tillbaka min älskade mobil och min käraste dator så sjukt skönt att kunna vara social igen, har kännts sjukt konstigt att inte kunnat kollat det man dagligen kollar eller skriva eller höra av sig till dom man snackar med eller nått. usch sjukt jobbigt men är glad att jag fick tillbaka de nu iallafall!

Tog en promenad förbi våran nya lägenhet idag som vi ska flytta till i september med min käraste mamma, tog även en sväng runt hela strägnäs! ganska mysigt faktikst, gick och prata om alla ideer som vi skulle göra i den nya lägenheten
gud vad jag längtar till att få flytta dit helt sjukt!

så här har jag sätt ut de här två senaste dagarna!
fick även en otroligt fin väska och ett jätte fint halsband av mamma och jonny och mormor i examen present, tänkte att jag visar bilder på dem senare! puss!
image descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: