Helgen

förlåt för så otroligt dålig uppdatering!, har gjort en massa andra saker därför har jag inte riktigt haft tid riktigt att uppdatera så mycket!
iallafall så spenderade jag fredagen till lördagen med min underbara lilla prinsessa fanny och gjort en massa roligt sen så träffade hon och jag Circe runt klockan fyra eller nått, så hade en sjukt rolig dag med dom två sötnosarna,gick en sväng till min och fannys brygga och myste och prata en massa!

senare på lördagkvällen så träffade jag finaste Sandor, så gick hem till han och kollade film och myste!
sen så på söndagen så var jag på modell lab grej med fanny och hennes moster , var verkligen jätte roligt!
lägger upp lite bilder från det senare!

haha ,har precis ätit Mc Donalds så är sjukt mätt och är väldigt trött , ska snart ta och sätta mig och plugga lite tror jag har mycket som jag ska göra den här veckan uuuuusch.. aja puss på er!

älskar er något grymt!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: