Slut på "blogg pausen" som kom utan förvarning!

Förlåt att jag inte bloggat, haft en liten blogg paus utan för varning.. Men nu kör jag i gång igen!
Har ganska mycket att tänka på just för tillfället.. Är ganska mycket som snurrar i mitt stackars lilla huvud, men men så får det va!
Har inte gjort något speciellt som är värt att skriva om dom här dagarna jag inte bloggat.. Men igår och i dag har jag varit väldigt kreativ av mig.. Har redan sytt två väskor/ tygkassar som blev väldigt bra om jag själv går säga det!
Dock råkade jag sätta trycket på den svarta tygkassen upp och ned , ååh så typiskt mig asså.. Blir så irriterad och trött så som jag slitit och skit och precis när jag nästan var helt klar så lyckas jag med detta.. Haha!
Iallafall så har jag idag också varit i skanskholmen med mamma och Jonny och kollat och fixat lite.. Blev inte kvar sp jätte länge men men!
Solen har ju varit framme idag vilket gjorde att jag kände mig för att sätta på mig ett par jeans shorts med svarta nilontights under och sen ett spetts linne (+ tubtop under) med mina älskade låga Converse , halsband och lite små smycken + rosa/pastell färgade naglar!
Börjat bli sent nu o jag är fortfarande litet smått  irriterad över det med min väska.. Så tar och kryper till sängs nu.. Imorgon är det ju heller ingen skola för mig efter som att det är studie dag hihi underbart!
Godnatt på er alla som orkade läsa min himla bibel som jag precis skrivit haha, puss❤
Här kommer massa bilder på min outfit idag, min älskade tygkasse/ väska och några egobilder!
image descriptionimage description
image description
image descriptionimage description
image descriptionimage description
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: