Mars 13:de 2012

Ligger helt stel frusen i sängen, nyss varit ute och gått en liten promenad och nu är jag iskall!
Inte gjort mycket idag , haft nationella prov i svenska del B , (den muntliga delen) slutade 13:05 typ som vanligt medan dom andra fick gå hem efter spanskan (runt 11) efter som att jag missade när man skulle göra nationella prov så fick jag göra det idag istället! Gick rätt okej tror jag, efter det gick jag och mötte Fanny vid paulinska , och va med henne till 4 eller nått sånt! Sen har jag inte gjort nått mer typ.
Men i morgon är det NP i kemi på djäknehallen , tagga!! Eller? Får hoppas på det bästa , att det går bra!
Ska ta och läsa på lite tills i morgon så att jag är lite förberedd iallafall!
Hittade massa gamla bilder på tito min saknade lilla vän, fy så jag saknar honom!!!!!!


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: