Lördag 24 mars

hejsan hoppsan , sitter just nu i husvagnen och dricker lite expresso och äter riskakor med ost smak, skulle igentligen till karin idag och ha lite kul , men fick såklart inte vara ensam hemma den här helgen , just för att mamma inte vile lämna mig ensam tre helger i rad så fick inget annat val än att följa med till skansholmen, men  blir ensam hemma nästa helg för då ska mamma och jonny åka själva till husvagenen och bygga och ta lite break från oss antar jag haha.

iallafall började jag dagen med att gå upp klockan . 08:00 för att sen ta en cyckel tur själv ned till stranden som jag aldrig varit på förut! måste bara säga att det var den vackraste stranden jag någonsin sätt, helt underbart fint!
längtar verkligen tills i sommar då man kan bada och sola där! åååh..

sen har vi även åkt in till södertälje och hittade en sjukt fin '' jacka '' som jag fick låna pengar av pappa till, fick lite dåligt samvete men betalar tillbaka han så fort som jag har fått mina pengar!
för köpte upp alla mina pengar igår på tuna park som vi tog efter mötet med bup, blev en sjukt fin väska, en ramones tröja och en ny skinjacka.. är riktigt nöjd med allt faktikst! lägger ut bilder på det när jag kommer hem !

Bilder från i morse



















'

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: