GLÄDJE & SORG GÅR HAND I HAND..

den här dagen har nog varit den värsta på länge, allmänt dåligt humör, dåligt kallt väder, jag försov mig i morse och mina favo byxor gick sönder, fick ingen sovmorgon för va tungen att gå till skolan för att plugga, ont i mina ben,och huvud, den en sak i skolan som jag fick reda på också.. usch det här kan fan inte bli värre.. förutom att jag måste städa i dag också... fml!
den här dagen har rent ut sagt varit ett jävla helvete!!!!!!!!
har en väldigt jobbig period i mitt liv just nu, är mycket med skolan mycket med kompisar , kärlek.. och det är inte en sak i taget utan det är allting på samma gång. Folk säger alltid att dom alltid finns där om det skulle vara nått men så fort det är något så finns dem inte.. och det känns som att det bara är jag som ska finnas  där men aldrig få nånting tillbaka. 
har inte orken till allt det här just nu. vill bra lägga mig i sängen och gråta och försvinna bort tills allt är bra igen..
sen måste jag bara tillägga nu när jag ändå håller på o klagar så finns det inget värre än att när man vekligen trodde att allt blivit bra mellan en gammal vän så visar det sig iallafall att det inte längre var det.. allt bara vänder hela tiden
.



livet är som en cirkel, ena sekunden så kan man vara cp-lycklig och livet verkligen är på topp, men så kan det bara trilla över den lilla lilla kanten så att man blir ledsen.. och ibland krävs det inte ens mycket för att komma över den lilla kanten som skilljer dem åt.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: