My wonderful boyfriend ♥

jag ska försöka att göra allt för att det här ska funka, jag tycker om dig så mycket så att det nästan gör ont.. jag saknar dig fast du precis har gått och jag älskar dig med hela mitt hjärta!

Den här känslan är verkligen helt sjukt obeskrivlig.. och jag hoppas verkligen på det bästa, för har nog verkligen inte kännt just den här känslan som jag får när jag är med dig.. jag är verkligen förälskad i dig.. och jag bryr mig inte om vad andra säger och tycker, du är den finaste och den bästa i mina ögon!

Du är det som finns i mina tankar dag som natt , det sista jag tänker på när jag ska gå och lägga mig och det första jag tänker på när jag vaknar..

Går inte att förklara hur overkligt det känns att JUST JAG fick dig min finaste prins! kan verkligen inte önska mig nägot bättre och skulle jag få välja så skulle jag va med dig varje dag, varje minut och varje sekund för att inte behöva sakna dig som jag gör just nu!

Det finns inget bättre att ligga intill dig och bara känna din närhet, se dig, få kyssa dig, och vakna upp brevid dig på morgonen!
jag är som lyckligast när jag är med dig älskling!

3 maj 2012 - Jag älskar dig! ♥ 

image description




KOMMENTARER


sv; Åh tack!

2012-05-07 // 17:13:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: