Orienterning

Hejsan hoppsan , sitter just nu i min soffa med min underbra rosa one piece, min moster (emma) och min mamma som målar om en massa saker överallt , har precis kommit hem från orienteringen som vi hade ute i spö regnet var nära på att inte ens gå, men var illa tvungen för att det var ju självklart betygsgrundande så fick bara klä på mig idrottskläder och ut och springa i skogen, vilket inte var jätte roligt dock men men..
ska snart sätta mig och plugga matte, måste verkligen göra det eftersom att det har gått så dåligt för mig på nationella proven i matte.. usch usch måste skärpa till mig NU!!!!!!

så här såg jag ut idag när jag skulla till skolan idag
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

Och så här ser jag ut nu efter orienteringen, haha har dessutom typ smink utkladdat i hela anisktet också.. ska snart hoppa in i duschen och skölja av mig och sen så ska jag sätta mig och plugga.
image descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: