There’s No Place I’d Rather Be

min dag idag har varit super bra, slutade skolan 10:30 så cycklade hem och la mig på soffan, somnade och sov till ca. klockan 13:30 för då ringde fanny hjärtat, så pratade med henne ett tag. 
sen så en timma efter det så kom min underbara pojkvän hit och vi låg och snackade om typ allt i min säng hur länge som hällst, sedan gick vi upp och lagade mat och mitt lilla hjärta hjälpte mig att steka röflundra( stavning? ) sen så var har tyvärr tvungen att ta 18:30 bussen hem. 
så då träffade jag fanny efter det och vi fixade massa med bilder, åt vattenmelon, och var allmänt flummiga som vanligt! 

Går inte ens att beskriva hur underbart mycket jag älskar min pojkvän och min bästavän, helt obeskrivligt, dom är det bästa jag har , Jag älskar er med hela mitt hjärta! 

iallafall så ska jag plugga en massa i morgon eftersom att jag inte orkar de nu och så glömde jag faktikst bort det förut. 
Har iallafall haft den bästa dagen på länge.
men nu är denna dag slut, och får hoppas på att morgondagen också blir lika bra!
godnatt alla fina! 


image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

image description
image descriptionimage description



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: