11 November 2012

hej på er. förlåt att jag inte skrivit så mycket. har ganska mycket att göra nu för tiden och dagarna går alltid till spillo. 
men nu kan jag äntligen skriva ett. 
ligger just nu i min fina killes säng medans han är ute och köper cigg. orkade verkligen inte följa med. har så fruktansvärt ont i huvudet.
men men nu sitter jag här iallafall, gårdagen var ju sådär. 
åkte till älskling med 18:27 tåget , sen gick hem till han och åt. senare drog ut med adde och adam som var här i tälje. kvällen spårade senare ut men men inge mer med det. thats life i guess.
ska kolla igenom älsklingens dator och se om han har någon rolig film. så jag inte dör av tråkhet här nere. 
men men. uppdaterar senare. pussar!
hahha snodde några snygga ego bilder på hugo pugo när jag ändå håller på liksom ;)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: