Förlåt för sämst uppdatering!

som sagt förlåt att jag inte bloggat så mycket , har gjort en massa annat under höstlovet.
och nu sitter jag och lyssnar på musik med mitt nya surroundsystem. helt underbart.
Hugo har varit här den mesta dels av höstlovet, eller rättare sagt inte de delarna jag inte mått så bra.
men igår så åkte vi med 22 tåget hem till honom och sov där. följde med när han skulle ta en cigg med hans kompisar , sen drog vi hem till honom kollade på en skit bra film, heter typ ''the knowing'' tror jag :)
men bra var den iallafall.
igår åkte jag hem med 21.02 tåget hem. och fan vad jag saknar honom just nu. åhhhh! tur att han glömde sin laddare så att jag får träffa honom snart igen ;)
men men ska ta och göra mig i ordning nu, hörs senare. pussar!


KOMMENTARER


Anna

Hej kan du inte ha en frågestund i ett videoinlägg det skulle vara kul. Bra blogg annars.

2012-11-02 // 18:53:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: