Fredag - räddare i nöden!

Åh min bästa Valentina har räddat min dag och mitt humör! Åh vet på riktigt inte vad jag skulle göra utan henne, har ju nationella prov i svenska del C, och då ska man skriva en lång " berättelse "
Och eftersom att jag har skriv och läs svårigheter så behöver jag dator, men det är klart art jag glömde de och mitt godis.. Så kommer typ dö och sömna eller nått, men börjar 09:00 & slutar 12:15 så ska jag sen in till stan köpa julklapp till pojkvän, sen ta 13:55 tåget hem och städa. För sen kommer min pojkvän hem till mig i kväll och ska sova hos mig efter han varit på bio dejt med några av hans kompisar.
Åh är så underbart glad att jag har min bästa Valentina som räddar mig! Haha Är skyldig henne något väldig rejält!
Men ska vila nu, pussar på er! ❤


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: