Julmarknad i gamla stan

I lördags var jag, mamma, Jonny och Anton en sväng på julmarknaden i gamla stan, mysigt, men inte speciellt stort.
Jaja kunde inte tänka mig göra nått annat en tråkig grå lördag då jag va halvt sjuk så jag va nöjd. Efter vi gått ett tag stannade vi och fikade på Åhléns, blev en brownie för mig.
Mitt underbara hjärta stannade hemma hos mig och va med sina kompisar som va i Strängnäs just den dagen, så passade på att kolla julklappar åt honom, vet precis vad han ska få.
Ahjuste blev 3 skit snygga tröjor som fick följa med mig hem också, lägger ut bilder senare.
Har bloggar väldigt dåligt jag vet men har mycket att göra och appen har inte velat funka för mig typ så ja..
Men bloggar senare då jag tänkte lägga ut bilderna från i helgen osv.
Hörs sen puss.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: