Tisdag 20 november 2012

Sitter just nu på mitt försenade tåg på väg mot skolan.
Kommer komma försent till skolan idag igen.. Börjar tröttna på det här faktiskt..
Men men thats life. Och jag kan inte göra nånting åt att tågen är försenade, tur att det finns musik som kan roa mig lite iallafall.
Träffade min finaste kille igår efter skolan. Han skulle tränat egentligen och skulle bara kikat förbi min skola men han struntade i träningen för att vara med mig, så underbar!
Så vi drog hem till han efter klockan 17.
Och sen tog jag 23 tåget hemåt.
Alltid lika jobbigt att lämna honom.
1 minut utan honom känns som en evighet..
Längtar verkligen tills på fredag då han kommer igen. Åh ska bli så otroligt härligt att få sova med honom igen.
Jaja. Känns som att det ända jag bloggar om är min kille haha, men är såå sååå sjukt kär så finns inte ord hur mycket jag tycket om min absolut bästa pojkvän!
Jaja. Har inte mycket mer att snacka om så hörs senare, puss bitcheeees


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: