Torsdag 29 november

Morsning korsning!
Sitter just nu i skolan och lyssnar på när Annica går igenom nationella prov del C, åh slutar 16:45 idag så ganska lång dag, men på fredag så slutar jag 12:15 och börjar 09:00 efter som att jag har Np.
Jaja. I går åkte jag till min finaste kille, eller han visste inte att jag skulle komma, utan överraska han lite, alltid lika kul.
Men var tvungen att åka hem med 21:02 tåget, saknar han redan, helt sjukt!
Men på fredad kväll kommer han efter han varit och kollat på bio med Adam.
Sen på lördag följer han med upp till Stockholm då mamma ska pierca sig. Är sååååå avis på henne, ska även på fredag köpa älsklingens julklapp. Hoppas han blir glad för den.
För det var så svårt att hitta en bra julklapp Haha jaja sur kan han iallafall inte bli så ;)
Men ska ta och jobba lite nu, cya ❤


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: