5 oktober 2012

Hejsan är typ uppe tidigare än tuppen.
Har ju idrott idag så måste ta 06:32 tåget sen ta pendeln till liljeholmen. GO girl känner jag då!
Är svin trött och har typ en hel tung väska med massa kläder juu, jobbigt!
Kul att man måste åla med mjukisar och idrotts kläder för att hinna. Usch!
Igår var det kanelbullens dag så stannade efter skolan med mina hjärtan och fikade!
Sen va mamma så söt och köpte bullar med rosa pärlsocker till mig så gullig!
Nu sitter jag som tur va på tågstationen och väntar på tåget!
Känner mig lite duktig faktiskt! Haha :)
Jaja nu ska jag inte skriva mera! Mina händer är helt frusna!
Men uppdaterar senare!
Slänger in en massa bilder från i dag och i går senare! Puss


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: