HELGEN!

Sitter just nu på tåget, har bloggar väldigt dåligt i helgen , och de är för att jag varit upptagen så tänkte berätta lite snabbt va jag gjort i helgen!

• fredags: först skola slutade tidigt drog till Sturegallerian med bästa Valentina, tog 13:51 tåget hem. Sen senare på kvällen träffade jag Hugo och Adam vid Ica. Va ute med dom ett tag väntade på Adde, spelade basket. Sen drog vi hem till Adam som då har världens sötaste hund som heter Alba.
Sen drog vi ut ett tag för Addes lillebror mådde Inge vidare så han drog hem.
Så jag, Hugo och Adam drog hem och spelade hos mig. Vann som vanligt ;) haha nästan iallafall.
Sen drog dom hem runt 02:00 typ.
Och jag följde med dom till paulinska, där Lukaz kom och hämtade mig, och vi åkte runt i hans bil och snackade lite, tills mamma ringde runt 02:50 och frågade om jag va hungrig eller nått så Lukaz körde hem mig, kom hem, sov sen hände de inte så mycket mer.

• Lördags: så vaknade jag runt 13/13:30. Åt frukost, klädde på mig mjukis kläderna. Satte mig och spelade i min ensamhet. Kollade på tv lite osv :)
Sen runt 20:30 kanske kom Lucas och spelade lite med mig. Trevligt. Sen gick ja och la mig. Somnade skit fort.

• Söndags: så ställde jag klockan på 10:00 gick upp gjorde mig i ordning, tog tåget 12:21 till älskade Stockholm, träffade Valentina. Sen tog vi pendeln till Älvsjö (symässan ligger där.)
Gick in där, fanns mycket att kolla på, hann knappt med någonting, tråkigt nog. Men kul var de. Va tvungen att åka hem med 17:25 tåget. (Kortfattad version av min helg)
Som varit toppen.
Har glömt att lägga ut bilderna sen i söndags så här kommer dom också. Sitter just nu på tåget, har bloggar väldigt dåligt i helgen , och de är för att jag varit upptagen så tänkte berätta lite snabbt va jag gjort i helgen!
.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: