Q/A

Kommentar på '' Todays look ''  : Anonym: Kan inte du lägga ut bild på alla dina skor? Skulle vara kul att se

fick en kommentar förut idag som frågade om jag kunde lägga ut bilder på alla mina skor. 
självklart att jag kan.
dock kommer jag inte kunna ta med alla eftersom att jag inte har alla mina skor i lägenheten. för typ hälften av alla mina skor ligger nere i källaren men plockade fram alla mina skor som jag hade tillgängliga.
räknade ut att det blev 40 par skor.
kommer bilder. tänkte visa närmare bilder på mina favorit skor / (de som jag använder mest) också.
 
( bild kvaliten är sämst , men ni ser lite iallafall. ursäkta det! )
 

 
kommentar på '' stickat '' : Edina : hej min underbara michelle
vart kommer tröjorna ifrån ?

: hej mitt hjärta, tröjorna kommer från en sida som heter She Inside ( klicka på namnet för att komma till länken )

fick även en till kommentar på det inlägget som var liknande. så här har du svaret också.
 
 svarar på mer kommentarer senare. puss!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: