RED LIPS

God morgon, blev en sen och jobbig kväll igår.
Träffade också bästa Adde ett tag efter jag kom hem osv.
Stannade kvar i stan efter skolan också för att köpa nya skor, blev 2 st stövlar typ . Sjukt nöjd!
Jaja sitter iallafall nu på tåget. Glömde att jag hade idrott så kommer inte kunna vara med. Dåligt, men kom på det direkt när jag kom till tågstationen! Damn!
Och som rubriken säger " red lips" så har jag röda läppar idag!
Var helt svart och grå så tyckte att det såg så tråkigt ut, så valde att ha röda läppar idag. Får se hur länge det varar, har ju svårt att ha saker på mina läppar, men som tur är det här inte kletigt eller nått så hoppas att jag håller kvar det!
Jaja nu ska jag vila. Puss!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: