Before i die

Något jag längtar efter är att bli 18 år, att få känna sig vuxen, ta eget ansvar utan att ha föräldrar som säger att du inte får göra en massa saker, och som hänger över en. 
att få lära sig av sina misstag, och istället själv uppleva allt det och sedan inse att det kanske inte var det bästa och att man inte ska göra om det. 
Och framför allt få göra det man drömt om så länge utan att känna att man inte får. 
Det jag längtar till mest är : 
 
* Inreda mitt egna hus / min egna lägenhet, har alltid velat göra det, älskar verkligen att inreda!
* Åh, ta söta bilder med en fotoautomat, alltid tyckt att det är så gulligt och helst skulle jag vilja göra det i typ new york eller London. 
* bli gammal med någon jag verkligen älskar, så otrologt fint att se gammla par som fortfarande är lyckliga och älskar varandra! har alltid varit lite så där smått rädd för att bli gammal och vara helt ensam.
* bli kallad ''mamma'', och vara en bra förälder, vill ha små små underbara barn!
* Tattuera mig, är nog en av de första sakerna som jag kommer att göra så fort jag är 18, och har möjligheterna till det.  
* Åka till arlanda och köpa random biljetter nångon stans med någon jag älskar, åh så underbart! 
* Gifta mig med min kärlek, och ha det mest underbaraste och finaste bröllopet.
* köpa matchande kläder till mig och min pojkvän, så otroligt sött! 
* Ha den perfekta walk-in garderoben, med massa skor, kläder, klänningar,väskor ... åhhh!
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: