6 Januari 2013

God morgon på er!
förlåt att jag inte varit så uppdaterad , har faktiskt njutit av att ha jullov , och sen pluggat en hel del efter min pojke åkte till Norrland , men äntligen i dag kommer han hem, gud vad jag kommer pussa och krama sönder han!
som jag saknat min prins!!
igår spenderade jag dagen mest i sängen , sen träffade jag jani ett tag och väntade tills hans buss skulle komma kl. 00:23 sen gick jag och pratade snabbt med fanny och sen somnade jag så fort jag kom in typ.
just nu ligger jag och kollar på sista harry potter som går på kanal 3. riktigt bra faktiskt!
känns som att den här dagen bara kommer att gå åt att vänta på att älsklingen ska komma hem.
ska efter harry potter fixa mig och sen får jag se vad som  händer.
är så galet sugen på nånting så tror att det får bli att gå ned och handla någonting. tjockis jag vet.
men nu ska jag ta och kolla klart och försöka skriva lite på min skoluppgift som jag skulle behöva vara klar med tills på tisdag. oooops. men men.
puss på er så länge!
jag älskar dig min alldeles egna fina kille.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: