16 Maj 2013

godmorgon på er! 
vaknade tidigt i morse och följde med älsklingen till tåget runt 7, somnade om lite snabbt och nu är jag klar vaken igen, har ju nationella idag i gen, fast den här gåmgen muntliga mattedelen.. ska bli roligt.. not! 
jaja, iallafall så har jag inte bloggat på ett tag ju men i förrigår så fick jag och mina två fina tjejer för oss att gå till donken, så det gjorde vi , gick ungefär samanlagt 14 km fram och tillbaka, ganska bra, och var faktiskt riktigt härligt att vara ute och gå sådär och komma fram och vara skit hungrig! 
idag ska jag bara spendera tid till pluggande tror jag eftersom att min älskade inte kommer vara här, hoppas han kommer snart igen, för nu glömde han sin laddare så hoppas på att han kommer snart, längtar redan efter honom, känns som att tiden alltid går jätte snabbt när jag är med honom! 
jaja ska inte ta och tråka ut er allt för mycket , ha en bra dag! pussar! 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: