29 Maj 2013 - It's just a bad day. Not a bad life.

Hej på er,  som rubriken säger så är det nog inte så svårt att förstå, vaknade med andra ord på fel sida i dag och är inte alls på bra humör, känns som att jag inte orkar nånting idag, är dessutom sjukt trött och det regnar ute, så vet inte ens om jag behöver förklara mera.
Känns som att hela min värld håller på att gå under, är stressad, utråkad , panik för skolan, ja och förbannad på det också, kan det bli mycket bättre?
och det som är det jobbiga så fort jag är minsta arg så tar det över allting, orkar inte göra något vill bara bryta ut, och sen kan ingen i världen göra mig glad på ett bra tag, jaja så är det!
men nu ska jag sluta klaga, hoppas iallafall att ni andra som inte är på så dåligt humör som jag är får en bra dag!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: