Måndag 21:a Januari 2013

Hej på er, förlåt att jag haft så dålig uppdatering, har haft mycket att göra och just nu, så lägger jag mycket tid på att plugga, träffa min kärlek och kompisar. 
jaja, idag har jag varit hemma, är sjuk. svin ont i halsen och huvudet. 
så har mestadels av dagen kollat på film och vilat. 
har prov i morgon så lär vara tvungen att dra mig upp ur sängen till skolan, även fast jag knappt har någon röst och konstant huvudverk. 
sånt är livet. 
 
har även spenderat min helg med mitt hjärta, var på och kollade på bio i fredags, på heron city, såg Hobbit 3D riktigt bra film måste jag säga, och så åt vi mat från en grekisk kolgrill, underbart gott! 
sen kom hans mamma och hämta oss efter bio'n och vi sov hos han.
 
Lördags så åkte vi hem till mig och sen har vi mest mysigt i sängen, kollat på film och ätit godis, har passat på medans det är helg och man kan liksom. men det var iallafall underbart som alltid!
 
 
 
 

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: