Vill verkligen ha dom hära super fina kläderna !!!


Massa med snygga sommar kläder , som jag gärna skulle vilja klicka hem.
Men det som lockar mest är ju dom två super snygga bikinisarna och den så kallade ''baseboll'' jackan som är sjukt fin te.x till dom jeans-shortsen en sen sommar kväll när man är ute, beigashortsen, även dom båda väskorna + solbrillorna.
Man kan ju bara hoppas på att min gulliga mamma går med på att beställa allt, det skulle ju verkligen vara super gulligt av henne,hihi.
Måste bara tilläga att jag verkligen älskar sommaren finns typ inget bättre.Man slipper frysa och ha massvis med tjocka kläder på sig och så. skulle gärna ha sommar året om om jag fick bestämma, men tyvärr så funkar det ju inte. Nu ska jag gå och mysa ner mig i min underbara onepice-dräkt och ha lite lördags mys i soffan med familjen massa mys.
bloggar mer imorgon godnatt och sov sött


KOMMENTARER


© ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se http://iisabellaeriksson.blogg.se/

svar: åh va glad jag blir! & detsamma! :D ♥

2011-05-01 // 08:54:21

Tack söta du : )

var kommer di ifrån ? :)

2011-05-01 // 12:39:52
aaaaaaaaaaa

vilken sida finns USA-bikinin att beställa? :D

svara gärna i ett inlägg

2011-05-04 // 15:19:02
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: