DET FINNS BILDER SOM ALDRIG FÖRSVINNER FRÅN HJÄRTAT!

du är det finaste jag någonsin haft..
och jag gör allt för att få dig tillbaka.

http://vicktorsoderholm.blogg.se/



den här bilden är den första bilden som jag hade på dig som jag själv tagit den 12/2-2011 det var första gången vi träffades och du somnade på mitt ben när vi låg och kollade på tv, och sen så blev det så att du sov hos mig!
och jag ångrar det verkligen inte! jag ångrar inte en sekund med dig vicktor! jag ville bara att du ska veta det!
det var inte ens meningen att vi skulle träffas den 11/2-2011 utan att jag drev med dig och sa '' lyft på rumpan och kom hit'' och det gjorde du, och det ångrar jag inte ett dugg! för jag har aldrig varit så kär som jag är i dig!
det är du som snurrar min värld , det är du som gör mig glad!
jag älskar dig och den här bilden något så sjukt!


våran första puss bild, jag minns hur glad du var när jag frågade om du ville ta en pussbild med mig,
jag minns hur mycket jag verkligen älskade den! , det är fortfarande den finaste bilden, enligt mig, just för att den är så jävla fin och att vi hade den bästa tiden tillsammans just när vi tog den, det var den 1 juni, och jag minns den dagen så tydligt!
och det är verkligen den finaste ,underbaraste, bilden jag har !
just för att den har så sjukt mycket känslor i sig!
den saken som viktor står och håller i som sitter på hans arm!, ett minne från första dagen vi träffades du bar det med stolt het oavsätt om folk tyckte att det var gay att du hade det.. ett pärlarmband, men du sa gämt att du fått det från mig och då förstod alla, jag var fortfarande glad att du vågade gå med det , frivilligt!
bara det betyder mer än någonting annat liksom!
och jag älskar dig fortfarande som jag gjorde den natten den 11 februari 2011 som på söndag är 10 månader


den här bilden tog vi samma dag , och jag älskar den med!
kolla bara hur glada vi va tillsammans?


den här bilden är så grym, det var en random bild som jag tog på din telefon, som visade sig vara sjukt fin, bilden är tagen i bilen på väg hem från någonting som vi hade gjort med bara jonny och mamma!
ska jag vara ärligt så tror jag att vi var på ikea, iallafall! jag minns hur glad jag var när jag var med dig!
och det har jag varit dom här nästan 10 månaderna tillsammans med dig!
jag har PÅ RIKTIGT ALDRIG VARIT SÅ KÄR!!!!


den här bilden är min favorit bild på dig! så jävla fin!
togs även samma dag som vi tog pussbilden, och den var så random för jag roppade bara '' viktor kolla hit'' och så fotade jag dig, och den blev så jävla bra, underbar!



kommer aldrig glömma de här bilderna, dom togs den 4 april, ibörjan av när vi var ''tillsammans'' vi hade riktigt inte gått ut med det till någon, och inte på facebook..
men jag minns hur kär jag var i dig helt sjukt och den här dagen var när du & jag var med fanny och emil på aborrberget!
jag minns hur fina jag tyckte att bilderna blev nör jag såg dom på datorn!


du kommer alltid att vara min lilla galna viktor, med dynamit harry frisyr....!


JAG ÄLSKAR DEN HÄR BILDEN!


den här bilden är från i sommras på skol avslutningen! och den är fortfarande lika härlig som alltid!
vi var alltid fortfarande lika glada att vi hade varandra och inget dåligt nästan existerade mellan oss..




den här bilden är så grym! tog vi jag gången vi skulle sova i din båt och du var kissnödig och det spööööregnade ute, men du skulle pront göra det!
jag älska verkligen den här bilden för att du ser så finurlig ut!
och just för att vi hade den underbaraste dagen/natten i din båt!
jag minns hur glad jag var!


den här bilden gjorde jag precis när vi hade träffats första gången jag tror att jag gjorde den kvällen när du gick hem efter första gången vi träffades och efter du sovit här förförsta gången!ll
jag var verkligen KÄR!


haha den här bilden är från när du och mina bröder var ute och åkte blades, och jag älskade att följa med och kolla på jag ÄLSKAR det värkligen just för att det gjorde dig så glad viktor, och för att jag älskade att du var anvurlunda och åkte blades hade liksom aldrig sätt någon annan göra det och jag var så imponerad!
och för att du har halsbandet som jag köpte till dig på dig! och det värmer mitt hjärta!


FINNS SÅ KLART FLELA BILDER SOM ALDRIG KOMMER FÖRSVINNA UR MITT HJÄRTA, MEN HÄR ÄR NÅGRA IALLAFALL!



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: