Du Lurar folk som i mellanåt är ledsna.

Godmorgon , sitter just nu i sängen och lyssnar på Laleh-Bjurö klubb gymt bra låt!
ska fixa mig lite ska bort om ett tag. Kollade på termometern nyss , helt sjukt säger jag bara ... det va 7,1 pluss grader ute ?? asså det är fortfarande december, och det finns inga spår av snön?
Jag tycker att det är helt sjukt, klart att det är ganska skönt men seriöst det är ändå ganska tråkigt , stackars små barn som inte får åka pluka eller nått.. det va llite snö förra veckan men det var inte mycket det heller och det smälte ju bort ganska snabbt.
aja.. måste börja fixa mig nu :)!!
Hoppas ni får en bra dag så bloggar jag mera senare . kram !!!

här är bilder från förra vintern, kan ju säga att det är ganska stor skillnad haha.






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: