JAG ÄLSKAR DIG!♥

Jag vet vad ni måste tänka nu haha, att jag ska skriva om min pojkvän igen, för det händer ju ganska ofta, på grund av att han är än stor del av min vardag bl.a att vi träffas och om vi inte gör det så saknar jag han ju,
så blir lite atoumatiskt att jag skriver om han.
men jag vill att alla ska få veta hur lycklig jag är när jag är med han eller som i huvutaget har han.
och framför allt så vill jag visa hur mycket jag älskar han, till han och till resten av världen som vill veta.
men han är det finaste jag har, och jag är så sjukt käääääääär!


KOMMENTARER


förlåt att jag verkar så stalkig men jag verkligen ÄLSKAR din blogg, den är superbra, och så är du sjukt söt! ett plus i kanten för din blogg bara. FORTSÄTT BLOGGA SOM DU GÖR! du har grym stil verkligen :D p.s det är grymt sjukt stoooort gulligt att du skriver så mkt om din kille,, verkligen! jag hoppas ni kmr vara länge, för ni verkar överlyckliga :D



stora kramar Karolina <3

2011-12-01 // 19:55:04
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: