19 / 7 - 2011 Eskilstuna

Hej :)
igår va jag barnvakt åt mina små syskon och desutom var vicktor hemma hos mig,
vi åkte tåget som gick klockan 13.43 till eskilstuna med mina små bröder , eftersom att vi hade tänkt att åka till zero one six så dom får något att göra på dagen, så kom vicktor's gulliga pappa och hämtade oss på tågstationen i eskilstuna för att sen skjussa oss till zero one six.
sen vi tog 20.07 tåget hem men var tvugna att sitta på stationen i eskilstuna i ca. en halv timma eftersom att bussen från zero one six kom mycket tidigare, så vi satt och väntade.
några busiga telefon bilder på mig och anton ( min minsta lillebror ) på tåget på väg till eskilstuna station.
min andra lillebror william på tåget mot eskilstuna
lilla vicktor på tåget mot Eskilstuna
bild på mig och vicktor på stationen i eskilstuna på väg hemmåt :)
hahahahhaha en väldigt seriös bild
tågstationen i eskilstuna
& sen på tåget hem till lilla strängnäs :)

KOMMENTARER


Anonym

Har du läst det Madeleine har skrivit om hela era vänskap på sin blogg ?

2011-07-21 // 02:18:17
Anonym

jätte fina bilder :) och du har en jätte fin blogg

2011-07-25 // 09:56:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: