Helt sjukt vad tiden bara rinner i väg...

God Kväll sitter just nu i sängen med ansiktsmask som jag snart ska tvätta bort, sitter och läser på det som jag missat när jag varit sjuk, nu när jag väl är frisk ! yippie så roligt att plugga faktikst, har både spanska och kemi prov som jag missade förra veckan, måste ta och skärpa mig nu, börjar känna mig strässad över mina betyg just nu :(
I fredags var det 9 månader med världens underbaraste pojkvän! helt sjukt att tiden går så snabbt, men berättar mera i morgon om helgen, som vi tillbringade hemma själva hos han!
blir ett ganska kort inlägg ikväll, är trött och måste faktikst fortsätta att plugga.. som jag verkligen inte orkar just nu...
ska gå och tvätta av mig min ansiktsmask nu , och sen sätta mig med kemi'n och spanskan igen,
Godnatt , kram :)

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: