Och jag drömmer drömmar om att alla försvinner, en efter en.

Godmorgon världen :)
vaknade för några minuter sedan, gick upp och tog på mig mys kläder och sen åt frukost.
Drömde värsta äckligaste mardrömmen, usch. HATAR mördrömmar på ricktigt det är vidrigt, och så vaknade jag av att min hund kraffsade på min fot , så blev ju livrädd.

har idrott nu på morgonen 08.15 kulkul :) det är så sjukt jobbigt att ha idrott på morgonen, för det gör att man är helt slut hela dagen.
& Slutar 15.45 . så himla rolig dag !!! haha.
men ska ta och fixa mig lite så att jag inte kommer till idrotten helt död utan något smink eller något, och är ju sådär halv snygg på morgonen haha.

hoppas ni får en bra dag. kram
Älskar bilden !!
.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: