Just another way to see things on..

Hejsan alla söta, kom nyss hem från skolan, sitter just nu och redigerar lite bilder :)
Och väntar på att min pojkvän ska komma!! lääängtar har saknat han idag !
i morgon ska min So Mvg uppfift vara inne, måste kolla igenom den några ggr och se så att jag fått med allting!
gjorde även Engelska-provet som jag inte pluggat till idag , gick faktikst bättre en vad jag trode det skulle göra !! hoppas på VG !!! har jätte höga förväntingar på mina betyg i år !! ska verkligen få bättre betyg i år en förra året, men blev ändå nöjd med mina betyg förra året, hade 4 VG , 1 IG Och 170 i meritvärde så det är ganska bra tycker jag :)
är dock inte nöjd med att jag inte har G på matte provet som vi gjorde för ett tag sen , ska fixa mitt betyg i matte,har jag bestämt mig för :)
Tog även mitt skol foto idag på lunchen, blev ju sådär men men..

Idag ska jag försöka att hinna med :

* Plugga till alla prov som vi har nästa vecka

* Redigera klart mina och fannys bilder

* lägga upp bilderna på bloggen

* städa rumet

* fixa lite med bloggen

wish me luck Maybee? :)


blev ett ganska rörigt innlägg insåg jag precis men men , det får ni leva med , puss och kram :)

lägger in en bild på mig och bästavän !! bara för att jag älskar henne och bilden helt sjukt






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: