Peace One Day

Var det någon annan en mig som inte visste att det var '' Peace one day '' idag?
Jag hade inte en ändaste aning om att det var det, hade faktikst inte en aning var '' Peace one day '' var för något ?
tills min lärare berättade det :) !!
Iallafall så sitter jag i soffan och väntar på att älsklingen ska komma hit, han slutar 16.00 och tåget går typ tre minuter över fyra, haha så typiskt, iallafall så hoppas jag att han hinner med det tåget så jag får träffa han tidigare hihi.
har inte gjort något speciellt idag har bara varit i skolan , och haft engelsk muntlig uppgift, gick faktiskt ganska bra , tror jag :) fåååååår hoppas på det BÄSTA !!
Funderar även på om jag ska förja mitt hår men vet inte hur, skulle kanske ha färgat det rött med fanny förut men nu har typ alla i heeeeela sverige rött hår så vet inte om jag vill det längre .
men ska ladda in lite bilder på datan nu , så bloggar kanske mera senare , pusshej !!! :D





KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: