Torsdag den 22 september 2011


Världen, fråga mig inte varaför jag är upp och bloggar så tidigt fast jag börjar 09.20 haha? jo men eftersom att min pojkvän sov hos mig, och han har inte sov-morgon och eftersom att han pluggar i eskilstuna så måste han ta 07.30 bussen fast att han börjar 08.30 så tråkigt att det inte går något tåg eftersom att tåget går snabbare än bussen, bussen till eskilstuna tar ju typ 50 min ? och att åka tåget tar lixom typ 15 minuter ?

sitter just nu och kollar skor som jag skulle vilja ha hittar MAAASSSOR av fina skor , synd bara att jag inte ska köpa mera skor förs i vinter köper alltid jätte fina skor som jag aldrig använder? jag förstår inte, och alltid '' ne men dom hära skorna kommer jag använda '' och så blev det inte så haha? förstår inte hur det går till?

måste tillägga att min älsklingn är helt underbar, när jag vaknade i morse så hade han plockat en rosa ros till mig , hur ur gulligt var inte det då ? , älskar dig hjärtat!!

men ska nog gå och fixa mig nu börjar om en timme :) , ha en bra dag , puss och kram !! :D

slänger in en ''dagens '' också.

DAGENS VILL HA: KLÄDER OCH SKOR!!!!!!!
DAGENS KLÄDSEL: just nu shorts och stooor tröja
DAGENS FRISYR: utsläpt, morgonfresyr
DAGENS LÅT: just nu ingen
DAGENS PLANER: Få mamma att åka till lager 157 näst nästa helg ( som i går ) :D
DAGENS SAKNAD: Fanny Lindberg! Jolin Guaffin, Amanda Gustavsson (fortfarande)
DAGENS DUMMASTE: inget :D
DAGENS MISSLYCKANDE: hmm inget tror jag :D
DAGENS DROG: MIN POJKVÄN!!!
DAGENS KÖP: just nu ingenting :)
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: mycket glad
DAGENS ROLIGASTE: Älskling !! :D

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: