15 Augusti - hemma i sängen!

Ligger just nu i sängen kom hem för typ 25 minuter sen, har varit ute med dom bästa, haft as kul, dock inte när civila poliserna kom men men som tur va så hade vi inte gjort något dumt mer än saker som dom andra gjorde, har inte riktigt koll på det! Fick även damp på en granne som kommer och säger att det är mitt fel och att jag släpper in alla i trapphuset där jag bor,när vi stod ute?och sen säger att det är vårat fel att hennes unge gråter ? Haha seriöst fick typ damp på henne!!!! Åh tycker seriöst inte folk ska hålla på och tro att dom vet allt när det inte ens är i närheten av att vara rätt! Sånna som henne borde knappt ens få finnas, iallafall så va vi ett par styckna nere på stan och sen drog vi till Thomas osv, trevligt iallafall.
Men nu ska jag ta och lägga mig , måste ju ha min skönhets- sömn!
Godnatt alla, puss!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: