Snart Jullov!

yeeeeeeey i morgon är det jullov, gud vad jag längtar, och sista dagen på min skola, för efter lovet så börjar jag på Campus! gud så skönt det ska bli!
samtidigt ganska jobbigt också, eftersom att jag kommer att ligga så mycket efter och eftersom att jag inte lika ofta kommer att kunna träffa min underbara pojke. men det löser sig nog, hoppas vi kommer att kunna träffas ganska ofta iallafall.
sitter just nu och håller på med hans sista julklapp som jag snart ska slå in.
gud hoppas han blir glad iallafall :) !
men ska ta och fortsätta nu med det sista och sen ska jag nog ta och gå och lägga mig, är förbaskat trött!
får se om jag orkar blogga mer senare! men så länge puss på er!
 

KOMMENTARER


Elin

varför ska du byta skola? :o

Svar: Det är för att jag inte orkar pendla fram och tillbaka till Stockholm varje dag, tar för mycket av min fritid eftersom att jag har så långa dagar och för att tågen nästan aldrig går. vilket är väldigt tråkigt! :)
Michelle Åhs

2012-12-21 // 15:21:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: