Tänk vad en liten kaka kan ställa till med..

Nydligen hemma från sjukhuset därför jag inte kunnat blogga eller någon kunnat haft kontakten med mig, blev väldigt akut så ambulansen fick komma och hämta mig, minns inte mycket av händelsen men allt blev av en kaka som jag åt som innehöll  nogatkräm och jag är ju dödligt allergisk mot nötter och jag fick i mig hela kakan.. Men fick medicin hemma  för det men ca.20 minuter efter slog det till igen och hela halsen ansiktet och kroppen började svullna upp, och fick nässelutslag över hela kroppen och det slutade med 3 adrenalin sprutor , cortison och intravenös tavegyl och en ambulans som åkte i 200 med blå ljus.. Men nu är allt som det ska är sjukt trött i hela kroppen bara men det hör nog till..fick sova kvar på intensiva sen blev jag flyttad till barnavdelingen runt kl.10 i morse , måste bara säga tack för allas fina ord och omtanke.. Ni alla är guldvärda!
Tror aldrig jag varit så nära inpå döden.. Trodde verkligen inte att jag skulle klara mig den här gången.. Kunde varken svälja ner eller gå in någon luft samtidigt som hela mitt ansikte var helt svullet och det gick inte ens att öppna ögonen.. Och kändes som att jag nästan var helt bränskadad på hela kroppen på grund av nässelutslagen
Men skönt att vara hemma igen efter ett väldigt jobbigt dygn och på min älskade lillebrors födelsedag, grattis plutten som fyller hela 10 år ❤
Ska nu försöka sova , känns verkligen som att det behövs just nu!
Får se om jag bloggar något senare annars blir det nog i morgon! Kramar!
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: