Lite nytt!

Hellu❤
Mitt humör idag rockar , har dock världens huvudvärk och mår väldigt illa, ska snart upp och ta en Alvedon och se om det hjälper nått!
Blir hemma från skolan idag eftersom att jag fortfarande inte är helt stabil än.. Har ont i typ alla muskler i hela kroppen..!
Så blir att ta det lungt idag med! Men i morgon blir det att försöka sig upp till skolan tror jag, måste börja bli mera motiverad till skolan känner jag, och får inte ha mera frånvaro nu.. Har varit sjuk ganska mycket den senaste tiden.. Inte jätte bra!
Men men inget jag kan hjälpa heller så.. Funderar även på om jag ska färga håret idag om jag orkar, ska slänga i två röda färger till i mitt hår eftersom att allt mitt röda har gått ur typ!

Här är även lite nytt som fått följa med mig hem den här månaden:
  • Ett par rosa skullcandy hörlurar
  • En tröja med USA flaggan och en örn på
  • En tröja med stor USA flagga på
  • En free spirit tröja med nån indian grej på
  • En tröja med fjädrar i olika färger
  • En USA tjockis tröja
  • En svart basic lång tjocktröja
är iallafall super nöjd med allt ❤
image descriptionimage descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
image description
image descriptionimage description
image description

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: