2012 !!!!!!!!

Godmorgon & Gott Nytt År och en god Fortsättning!!
första dagen på 2012 nu!
vaknade typ precis nyss..

hade tänkt att blogga i går kväll men jag orkade inte.. blev inte så jätte sent i går , men somnade typ dirrekt jag la mig i sängen,haha.
Va med Hampus , Rasmus , Oliver och Fanny under kvällen, tills Hampus skulle träffa några fjortis tjejer. så jag och Fanny gick ned till hamnen istället ,men bara halv vägs ner möter vi Gustav, Max och Lukas så fick bli att gå med dom också , iallafall så var kvällen lyckad!
Förutom att jag verkligen HATAR raketer , är så sjukt rädd för dom.. och det hjälpte inte mera att det smälde en raket precis typ en meter framför mig, haha..
aja ska upp nu och äta lite frukost, och sen göra mig i ordning.
Bloggar förmodligen mera senare, kände även att det blev ett ganska rörigt inlägg haha.

Gårdagens Outfit
image description

image description








KOMMENTARER


söt!

2012-01-05 // 19:47:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: