Jag saknar hur du var.. inte hur du blivit..

Go kväll eller natt kanske jag ska säga?
fick bli ett natt inlägg just för att jag inte kan sova..ganska jobbigt eftersom att jag egentligen måste börja vända tillbaka mitt dygn!
har spenderat min dag med min unerbara fanny, vi gick en lång promenad och pratade om det mesta som vi brukar göra!
sen gick vi hem till mig och lyssnade på musik och redigerade massa fina bilder hihi.
men ska verkligen försöka sova nu , annars får jag väll ligga i sängen och sätta på en film eller någonting som tidsfördiv!
Ajja Godnatt nu ! puss

måste bara säga att jag är så jävla tacksam att jag har min Fanny, vet inte vad jag hade gjort utan henne!
hon är min bästavän och hon betyder så sjukt sjukt mycket.. går inte ens att beskriva.. vi har känt varandra så länge jag kan minnas och hon kommer alltid att vara som en syster för mig... vi har delat det mesta tillsammans.. både glädje och sorg..
det var dig jag kunde gå till när allting var som värst.. det var dig jag kunde gråta av mig hos.. det var du som alltid stöttat mig när jag sjunkigt ner på botten.. då jag trodde att jag inte skulle palla något mer.. du fick mig att ställa mig på benen igen .. du fick mig att skratta och vara glad fast någonting som jag aldrig velat skulle hända..
Du gav mig nya andetag när jag knappt hade några kvar.
Du är underbar fanny .. på alla sätt och vis.. glöm aldrig det!
Jag vill att du ska veta att du hjälpt mig genom mycket.. och jag hoppas att jag gjort samma sak för dig!
För du ska veta att jag alltid kommer att finnas för dig , DAG SOM NATT.. jag kommer hjälpa dig igenom allt som du hjälp mig..
& Att Jag älskar dig Fanny Amanda Christine lindberg thörnblom!!!




KOMMENTARER


det är grymt bra att kunna ha en så underbar vän som står ut med en i deppigaste stunderna, det är då man ser att vännen är äkta! Skönt att höra att folk är så underbara på alla sätt o vis. :)



kramis!

2012-01-03 // 12:58:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: