Sometimes that bitch need a high five.. In the face.. With a chair.. Or a table !

Är så sjukt jäkla irriterad och ledsen .. Först och främst för att jag är sjuk .. Mår verkligen piss har feber och mår illa som jag vet inte vad.. Sen är det en person som verkligen retar gallfeber på mig.. Och har sjunkigt så jävla lågt, men är bara ett ända stort skämt i mina ögon, men hon vet hur hon ska göra för att såra mig! Det räcker med det jobbiga ämnet "han", och jag vet att hon gör det här endast för att såra och irritera mig!
Men ska inte grubbla upp mig mera på det bara så vidrigt att behöva se skämtet varje dag i skolan!
Aja inte jag som ska behöva skämmas iallafall!
Ska ta och lägga mig och försöka somna om igen så att jag orkar upp till svenskan .. Har nationella prov muntligt i svenska.. Så blir väll bara att försöka kämpa mig upp dit klockan 12:05 i snö ovädret utan för.. Varför skulle det just börja snöa idag av alla dagar ?
Bloggar mera senare! Puss!
image description
image descriptionimage descriptionimage description
image description

KOMMENTARER


Vemvet

Om du verkligen vill vara taskigt mot henne, berätta för Jonas att hon är otrogen med Andreas.

Dom strular typ varje gång jag ser dom ;)

2012-03-24 // 09:53:10
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: