10 oktober 2012

Hejsan alla!
Sitter just nu i soffan och kollar på scandal på kanal 5. Ganska bra faktiskt!
Ska snart krypa ned i sängen!
Varit en lång dag i dag. Började 08:15 och slutade 17:00. Tog tåget som gick 25 över.
Iallafall dagen har varit underbar träffade mina söta vänner. Som det känns som jag inte träffat på 100 år.
Fast det var i fredags men men.
I morgon blir det en lång dag också. Men men så får det vara!
Min älskade Valentina hämtade även ut våra biljetter till twilligt breaking dawn part.2 och ska även se part.1 ska bli så himla mysigt!

Har även fått ett gymnasie rabatt kort som jag inte ens visste jag skulle få. Så får faktiskt bra och mycket rabatt på många olika ställen. Så kul!

Igår var jag även och målade på mitt pepparkaks-hus som jag på började förra året typ haha. Fint blir det iallafall.
Nu ska jag lägga mig i sängen! Så godnatt på er!


KOMMENTARER


Din blogg är alltid lika bra! Hoppas det går bra på gymnasiet och skapandet, lycka till med allt, kramar! :)

Svar: tack så jätte mycket karolina , det värmer verkligen , blir super glad när du säger så. och detsamma! kramar :)
Michelle Åhs

2012-10-11 // 19:17:50
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: